wtorek, 24 maja 2011

Czy oplaca sie kupowac kociol dwupaleniskowy (na ekogroszek i wegiel)? - opinie i dyskusje na forum budowlanym

Najnowszy temat z forum budowlanego SpytajFachowca.pl:

Fragment zapytania: Witajcie,zamierzam niedlugo kupic kociol na ekogroszek i zauwazylem, ze sa tez dostepne na rynku kotly dwupaleniskowe - oferujace mozliwosc spalania zarowno ekogroszku (z podajnikiem), jak i wegla

Przeczytaj cały temat na forum budowlanym: Czy oplaca sie kupowac kociol dwupaleniskowy (na ekogroszek i wegiel)?

Post "Czy oplaca sie kupowac kociol dwupaleniskowy (na ekogroszek i wegiel)?" pochodzi z serwisu: www.spytajfachowca.pl

4 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja mam u siebie tylko i wyłącznie kocioł na ekogroszek i jestem z niego jak najbardziej zadowolona. Tym bardziej, że jeszcze jak używam ekogroszek z https://sobianek.pl/ to muszę przyznać, że jest to zdecydowanie bardzo dobre i ekonomiczne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja nie miałam takiego dylematu gdyż u mnie jest ogrzewanie gazowe i na takie rozwiązanie postawiłam. Bardzo fajnie, że firma http://ewol-ogrzewanie.pl/ wykonała mi ogrzewanie podłogowe i teraz w całym domu jest bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie ja jestem zdania, że najlepszym wyborem jest jak najbardziej ogrzewanie gazowe i ja właśnie na takie się zdecydowałam. Muszę przyznać, że także fajną sprawą jest korzystanie z oferty taniego gazu dla firm https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-firmy/ z którego ja również już korzystam.

    OdpowiedzUsuń