środa, 20 lipca 2011

Meble ogrodowe z surowego drewna,... - ogloszenie budowlane

Ogłoszenie budowlane z serwisu Budowlanki.pl:

Fragment treści ogłoszenia: Zestaw 2+1 to komplet mebli idealnie pasujących do każdego ogrodu. W skład zestawu wchodzą 2 fotele oraz stolik. Rozmiar fotela: dł. x szer. 80x80cm / H 86cm Rozmiar stolika: dł. x szer. 60x60cm Materiał: drewno sosnowe delikatnie heblowane Kolor do uzgodnienia Cena: 799 zł (ce[...]

Ogłoszenie pochodzi z miasta: Poznań

Meble ogrodowe z surowego drewna,...


Zobacz szczegóły ogłoszenia: Meble ogrodowe z surowego drewna, komplet mebli ogrodowych

Ogłoszenie "Meble ogrodowe z surowego drewna,..." pochodzi z serwisu Budowlanki.pl z kategorii Pozostałe meble

6 komentarzy:

  1. Na pewno jest to fajne rozwiązanie, ale tak niezabezpieczone meble niestety nie będą nam służyły długo. Dlatego jak przeczytałam na stronie https://www.budnews.pl/gdzie-szukac-dobrych-plastikowych-mebli-ogrodowych/ to faktycznie plastikowe meble ogrodowe będą najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja jeszcze takich mebli ogrodowych nie miałam i na tą chwilę najbardziej rozglądam się za plastikowymi meblami. Po przeczytaniu artykułu https://www.dekoportal.pl/artykuly/ogrod-taras/gdzie-szukac-dobrych-plastikowych-mebli-ogrodowych już dokładnie wiem w którym miejscu je znajdę i zamierzam je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy okazji korzystać z takich mebli, ale faktycznie prezentują się bardzo ładnie. Ja za to mogę każdemu polecić bardzo dobrej jakości meble do ogrodu z https://ogrodolandia.pl/ gdzie na pewno każdy z nas znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń