wtorek, 14 lutego 2012

Dlaczego stal dla budownictwa jest... - wiadomości budowlane

Wiadomość z branży budowlanej z serwisu news.google.com.

Tytuł informacji: Dlaczego stal dla budownictwa jest taka droga? - Portal gospodarczy wnp.pl

Wstęp do newsa: Zaznaczył, że grupa Stalprofilu dywersyfikuje swoją działalność, zwłaszcza na sektor gazowniczy, dlatego nie obawia się nadchodzącego spowolnienia w budownictwie drogowym. - Dzięki dwóm zakupionym spółkom - Izostal i ZRUG Zabrze - grupa może oferować

Dowiedz się więcej »

Treść wiadomości "Dlaczego stal dla budownictwa jest..." pochodzi z serwisu news.google.com - agregatora informacji

1 komentarz:

  1. W sumie sama stal wykorzystywana do konstrukcji jest niezwykle ważna. Ja teraz już jestem na etapie budowy drogi dojazdowej do mojego domu. Fajnie, że skontaktowałam się z firmą https://bruk.warszawa.pl/ to jestem pewna, że droga brukowa będzie wyglądała pięknie.

    OdpowiedzUsuń